Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΓΑΠ: Μίλησε σαν παγκόσμιος ηγέτης στα 39 χρονα του ΠΑΣΟΚ και έβαλε τις βάσεις για μια ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ.Video




Efhmeris Antipodwn






 
ΓΑΠ Είμαι υπέρ των συλλογικοτήτων που λειτουργούν δημοκρατικά σε κάθε επίπεδο, όχι με τους επαγγελματίες συνδικαλιστές του χθες
Είμαι υπέρ της εξασφάλισης από το κράτος της παροχής των αναγκαίων κοινωνικών αγαθών χωρίς μονοπωλιακές αντιλήψεις και με ανταγωνισμό του ιδιωτικού τομέα, δεν είμαι υπέρ της ιδιωτικοποίησης των πάντων αλλά δεν είμαι υπέρ των κρατικών μονοπωλίων
Θέλω αλλαγές στο κράτος και στην κοινωνία με σχέδιο, διαύγεια, αξιοκρατεία, διαφάνεια και μετρίσιμα αποτελέσματα, δεν θέλω αλλαγές καθ'υπαγόρευση ή για επικοινωνιακές σκοπιμότητες.
Θέλω ένα δημόσιο συμπαραστάτη του κάθε πολίτη - δεν θέλω υποκατάσταση της διοίκησης από εταιρείες, ούτε θέλω και τους πολίτες ομήρους της ανεπάρκειας του δημοσίου

Είμαι υπέρ της επιχειρηματικής προσπάθειας με κανόνες και διαφάνεια, αλλά είμαι απένατι στους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες

Είμαι υπέρ ενός τραπεζικού συστήματος με ουσιαστική εποπτεία για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και τήρηση ίδιων κανόνων για κάθε επιχείρηση, δεν θέλω τραπεζίτες που λειτουργούν με αδιαφάνεια και για την πάρτη τους.
Θέλω οι μετανάστες να νιώθουν την Ελλάδα πατρίδα τους και η Ελλάδα να τους συμπεριφέρεται ως πολίτες της, δεν θέλω ούτε να εξαφανιστούν, αλλά ούτε η χώρα μου να είναι ξέφραγο αμπέλι.
Θέλω να είμαι ευρωπαίος, δημοκράτης, σοσιαλιστής - δεν ανήκω στη συντηρητική δεξιά, δεν ανήκω στη ψευτοριζοσπαστική αριστερά».¨Ακούστε ολόκληρη τνομιλία του πρωην πρωθυπουργού και πρόεδρου της ΣΔ Γ.Α.Παπανδρεου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.