Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Αρσένης:Δεν είμαι αυτός που πρέπει να παραιτηθεί..

"Δεν είμαι αυτός που πρέπει να παραιτηθεί", δήλωσε ο ευρωβουλευτής Κρίτων Αρσένης σε συνέντευξή του στο "Athens Voice", με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.

Ο Αρσένης, ερωτηθείς γιατί δεν παρέδωσε την έδρα του, είπε, μεταξύ άλλων, ότι έχει τιμήσει τη θέση του στο Ευρωκοινοβούλιο δουλεύοντας "σαν σκυλί και φέρνοντας αποτελέσματα".

"Παραιτήθηκα από το ΠΑΣΟΚ, όχι από την μάχη. Έφυγα από το ΠΑΣΟΚ επειδή έχω ριζικές διαφωνίες με τις πολιτικές που εφαρμόζονται. Παραμένω ανεξάρτητος γιατί οι πολιτικές αυτές κερδίζουν και δεν μας περισσεύει κανένας. Θα ήταν προδοσία για τις τοπικές κοινωνίες που αγωνίζονται να εγκαταλείψω ένα θεσμικό εργαλείο πίεσης. Δεν είμαι εγώ αυτός που στηρίζει παράλογες και επικίνδυνες πολιτικές, όπως η πώληση του νερού", τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.