Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Είμαι περήφανος που κάποτε ήμουν... Πρασινοφρουρός!!!

Δεν μπορώ να διαγράψω την πορεία μου στην κοινωνία, ούτε την πολιτική ούτε την επαγγελματική. Όμως αυτά που διαβάζω καθημερινά από διάφορους πληρωμένους κονδυλοφόρους, με κάνουν έξω φρενών. Και λέω "πληρωμένους" διότι γράφουν κατόπιν εντολής των αφεντικών τους και πληρώνονται. Εγώ δεν έχω κανένα αφεντικό και γράφω ό,τι γουστάρω και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ!!! Αυτή είναι η διαφορά μας.

Θα αναφερθώ για λίγο στην κυρία Πόπη Διαμαντάκου, δημοσιογράφο και τηλεκριτικό, που στη διάρκεια της επαγγελματικής θητείας της γράφει εισπράττοντας υψηλούς μισθούς πότε από το συγκρότημα Λαμπράκη (και τώρα Ψυχάρη) και πότε από το συγκρότημα του Αλαφούζου, που όλοι καταλαβαίνουμε τι ρόλο διαδραματίζει στη σημερινή πολιτική συγκυρία. Κι αν γράψει κάτι που δεν γουστάρει ο Αλαφούζος φοβάμαι πως θα γίνει της... Πόπης! Γράφω έτσι για να καταλαβαινόμαστε.

Έγραψε η κυρία Διαμαντάκου ένα σεντονοειδές άρθρο σήμερα στην "Καθημερινή" με τίτλο "Το σαραντάχρονο ψυχόδραμα της ΕΡΤ", όπου και ο ενδιάμεσος τίτλος (μεσότιτλος) ΟΙ "ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ" ΚΑΙ Η ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΠΟΣΠΕΡΤ.

Για την ΠΟΣΠΕΡΤ, δεν μου πέφτει λόγος. Για τους "Πρασινοφρουρούς", όμως, μου πέφτει λόγος. Και το λέω διότι οι εφημερίδες της εποχής (και κυρίως η Ακρόπολις, η Βραδυνή και ηΑπογευματινή) είχαν αναφέρει ουκ ολίγες φορές το όνομά μου ως πρασινοφρουρού με επικριτικά σχόλια και κρατώ ακόμη τα δημοσιεύματα της εποχής.


Η κυρία Διαμαντάκου, λοιπόν, γράφει ένα "αφήγημα" ιστορικό για την πολύπαθη ΕΡΤ, εν πολλοίς περιγραφικό, με σωστές ιστορικές αναφορές, αλλά και αρκετές ελλείψεις , ενδεχομένως ηθελημένες.
Οι αναφορές της φυσικά στα πεπραγμένα της περιόδου που το ΠΑΣΟΚ ήταν στην εξουσία είναι περιφρονητικές, αλλά αυτό δεν το παρεξηγώ, διότι ο καθένας και η καθεμιά έχουν τις απόψεις τους και η Διαμαντάκου τις δικές της, τις οποίες και δεν συμμερίζομαι.

Γράφει: 

Πρώτος πολιτικός προϊστάμενος ο Μένιος Κουτσόγιωργας, υφυπουργός Τύπου οΔημήτρης Μαρούδας, των ισχυρών αντιστάσεων κατά της ιδιωτικής τηλεόρασης και της αλήστου μνήμης ρήσης «θα καταρρίψουμε τους δορυφόρους» (μέσω των οποίων θα γινόταν αναμετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων). Γενικός διευθυντής της ΕΡΤ οΓιώργος Ρωμαίος, αναπληρωτής γενικός ο Βασίλης Βασιλικός και διευθυντής τηλεόρασης ο Νίκος Αλευράς.

Τότε εμφανίζεται στην ΕΡΤ και η φυλή των περιβόητων «πρασινοφρουρών» – μέλη του κυβερνώντος κόμματος με απροσδιόριστες αρμοδιότητες, που όμως αναδείχθηκαν σε ένα είδος «ρυθμιστών» της λειτουργίας της. Βέβαια, μπορεί να ακυρώνονται αναθέσεις της προηγούμενης διοίκησης, γιατί δεν είχαν τη δέουσα «σοσιαλιστική» αντίληψη, αλλά καθιερώνονται και ζώνες προγράμματος όπως η Κινηματογραφική Λέσχη, που έγραψαν ιστορία στην εγχώρια σινεφιλική κουλτούρα...
Είναι ανόητοι οι υπαινιγμοί για τον Μαρούδα που είχε πει, κάνοντας πλάκα, ότι εάν εκπέμψει ιδιωτικό κανάλι «θα καταρρίψουμε τους δορυφόρους»!!! Μπράβο στην κυρία Διαμαντάκου που βρήκε το μέγιστο ιστορικό ντοκουμέντο κι έτσι θα το λάβει υπόψη του ο ιστορικός του μέλλοντος... Αλλά η αναφορά των ονομάτων είναι πολύ χρήσιμη για να καταλάβει και ο σημερινός αναγνώστης πόσο σπουδαίοι άνθρωποι είχαν αναλάβει καίρια πόστα στην ΕΡΤ για να την βγάλουν από την ανυποληψία που βρισκόταν σε όλη τη διάρκεια των προηγούμενων χρόνων όταν κυβερνούσε ο Καραμανλής.
Η "φυλή των περιβόητων πρασινοφρουρών, με απροσδιόριστες αρμοδιότητες" δεν υπήρξε ποτέ!!! Εάν έχει υπόψη της η κυρία Διαμαντάκου, μπορεί και σήμερα να τους κατονομάσει όλους εκείνους που είχαν απροσδιόριστες αρμοδιότητες και να πάει στον ειαγγελέα, διότι όπως βλέπει ο "αναμορφωτής" πρωθυπουργός όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει.

Εγώ ήμουν δημοσιογράφος της ΕΡΤ (και όλοι οι συνάδελφοι που συνεργάστηκα μαζί τους, μπορούν να βεβαιώσουν και την υψηλή επαγγελματική μου κατάρτιση, αλλά κυρίως την επαγγελματική μου ευσυνειδησία και υπευθυνότητα) και στέλεχος του ΠΑΣΟΚκαι είμαι περήφανος γι' αυτό. Και δεν είμαι γυρολόγος, όπως συνηθίζεται στους κύκλους του άλλοτε Συνασπισμού, ΚΚΕεσωτ., ΕΑΡ, τώρα ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι και σήμερα βρίσκονται στην ΕΡΤ και για να μιλήσει κανείς πρέπει να πάρει την άδειά τους.

Πόσοι Συριζαίοι προσλήφθηκαν επί ΠΑΣΟΚ συγκριτικά με δημοσιογράφους που στήριζαν το ΠΑΣΟΚ;;; Σας πληροφορώ ότι ήσαν ελάχιστοι. Η πλειοψηφία ήσαν πάντα, κουκουέδες, Δεξιοί και Συριζαίοι. Ας πάει και τώρα, όποιος θέλει, να μετρήσει από όλους αυτούς που βρίσκονται στην ΕΡΤ, πόσοι είναι Πασόκοι και πόσοι ανήκουν σε άλλους χώρους. Και το λέω για να καταρριφθεί επιτέλους ο μύθος ότι το ΠΑΣΟΚ είχε οργανώσει κομματικό κράτος στην ΕΡΤ.
ΕΔΩ, όμως πρέπει να διευκρινίσω ότι ΔΙΑΦΩΝΩ με το κλείσμο της ΕΡΤ και συμμερίζομαι απολύτως τη στάση των συναδέλφων και όλων των εργαζομένων και τάσσομαι στο πλευρό τους σε οποιοδήποτε χώρο κι αν ανήκουν - γιατί δεν είμαι ούτε Νέα Δημοκρατία ούτε ΣΥΡΙΖΑ ούτε τίποτα, για να έχω απωθημένα.
Θα μου επιτρέψει να σημειώσω ότι γράφει σαχλαμάρες όταν αναφέρεται σε ακύρωση αναθέσεων της προηγούμενης διοίκησης γιατί -λέει- δεν είχαν τη δέουσα «σοσιαλιστική» αντίληψη!!!! Δεν θα το σχολιάσω αυτό γιατί, δόξα τω Θεώ, ο Γιώργος Ρωμαίος είναι εν ζωή ο άνθρωπος και αρθρογραφεί και παρακολουθεί την πολιτική κατάσταση και καλό θα είναι να της πει δυο φωνήεντα...

Υπάρχουν κι άλλα που θα σχολίαζα, αλλά είναι απογευματάκι και κουράστηκα. Πρέπει να φτιάξω να πιω κι έναν καφέ με τη γυναίκα μου στη βεράντα του σπιτιού μας που έχει ένα δροσερό αεράκι.

Ν.ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΣ
http://nikoslagadinos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.