Του Άγη Βερούτη.
Θέλει δυο για να ολοκληρωθεί η καθεμιά ληστεία του Ελληνικού Λαού. Το μιζαδόρο και το μιζολάβο. Ως τώρα μιλάμε μόνο για τους μιζολάβους...
Πρέπει για να αποδοθεί δικαιοσύνη να πληρώσουν και οι δυο πλευρές, και μάλιστα όχι μόνο τα ποσά της υπερτιμολόγησης, αλλά και σημαντικά πρόστιμα! Στο κάτω κάτω ολόκληρη χώρα ξεφτιλίσανε για 40 χρόνια!
Άλλωστε, αν όποιος δίνει τις μίζες δεν τιμωρηθεί, τότε θα υπάρχει ισχυρότατο κίνητρο για όλους να μιζώνουν, αφού και θα μένουν ατιμώρητοι, και θα τους μένουν τα έξτρα κέρδη από την υπερτιμολόγηση.
Το κόστος της μίζας δεν είναι μόνο καθεαυτή η μίζα. Για 10%-15% μίζα επί της τελικής τιμής, κάλλιστα θα μπορούσε κάποιος προμηθευτής να πουλήσει στη διπλάσια τιμή από την κανονική για το προϊόν ή σύστημα. Ήδη το κάνουν (βλ. τιμές αγοράς πολεμικών αεροπλάνων σε σύγκριση με πολιτισμένες χώρες όπως το Ομάν)!
Νιώθω προσβεβλημένος σαν Έλληνας να συνεχίζουν να πληρώνονται αυτοί οι μιζαδόροι με τα χρήματα των φόρων μας, σαν να μη τρέχει τίποτα!
Ξεφτίλας νιώθω!
Άσε που κινδυνεύουμε να ψηφίσει πάλι η βουλή (των Ελλήνων ντε!) κανένα τέτοιο νόμο σαν εκείνο που ψήφισε για τη Μίζενς, και μας έδωσε 70 εκατομμύρια μπροστάτζα, και τα υπόλοιπα 130 εκατομμύρια σε "υποσχετική" για "εκπαιδευτικά προγράμματα" του Αγίου Μη-τον-είδατε...
Αερολογίες δηλαδή, αλλά το σημαντικότερο: πήρε συχωροχάρτι που ορίζει να μην ξανασχοληθεί με το θέμα Μίζενς η Ελληνική Δικαστική Εξουσία, και να μην αποκαλυφθούν τα ονόματα όσων πολιτικών ή κυβερνητικών στελεχών χρηματίστηκαν από αυτή την εταιρία.
Περιττό να πούμε ότι το όφελος και οι υπερτιμολογήσεις της Μίζενς στο βάθος 4 δεκαετιών πρέπει να ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ (ναι, εκείνα με τα 9 μηδενικά μετά το νούμερο, που κάθε ένα από αυτά ισούται με το κόστος περίθαλψης όλων των ανασφάλιστων της Ελλάδας για 5 χρόνια, δηλαδή αν ήταν 5 δις η υπερτιμολόγηση των τελευταίων 20-25 ετών, θα μπορούσαμε να καλύψουμε όλους τους ανασφάλιστους Έλληνες για 20-25 χρόνια).
Θέμα προτεραιοτήτων είναι αυτό φυσικά για όσους βρίσκονται σε θέση να βάλουν το χέρι στο μέλι, και συνήθως το έβαλαν ως τον αγκώνα.
Για τα βαγόνια "λάθος μέγεθος" που παρήγγειλε ο τιτανοτρισμέγιστης ευφυίας τότε Υπουργός Μεταφορών, και δεν ταίριαζαν στο φάρδος του σιδηροδρομικού δικτύου να πρωτομιλήσουμε, ή το κόστος των φωτεινών σηματοδοτών με τις λάμπες που καίγονται κάθε ορισμένες ώρες, όταν σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο χρησιμοποιούν λαμπτήρες LED που διαρκούν ώς και 20 φορές περισσότερο από εκείνες της πυρακτώσεως με μικρή διαφορά κόστους; Εμείς ασχολούμαστε με τις πινακίδες του αμαξιού του όμως...
Πανέξυπνοι και εμείς ε;
Απίστευτα πράματα!
Οι μπανανίες φαντάζουν Ελβετίες μπροστά μας!
Όπως εκεί που βρίσκονται τα χρήματα από τις μίζες που πλήρωσαν οι εταιρίες που μας ήπιαν το αίμα στις υπερτιμολογήσεις!
Η πληρωμή μόνο για το σύστημα C4I έφτασε στα 140 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς το σύστημα να παραδοθεί ή να χρησιμοποιηθεί ποτέ. Τίποτε δεν κόστισε στην εταιρία πωλητή του, πέρα από ένα βιντεάκι με καθρέφτες και καπνούς, μιας προσομοίωσης της χρήσης του υποτιθέμενου συστήματος, που δόθηκε στα κανάλια και έπαιξε λίγες βδομάδες πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Ίσως να είναι και αυτό ένα θέμα που θα έπρεπε να ανοίξει κάποιος, κάποια στιγμή, στο σύντομο μέλλον. Μαζί με τις εξήντα τόσες λίστες "τύπου Λαγκάρντ" που έχει στα χέρια του το ΥΠΟΙΚ, και τις 10.000 offshore εταιρίες εκ των οποίων έχουν ελεγχθεί μόνο 35, και με το ρυθμό που ελέγχονται θα πάρει 6-7 αιώνες να ελεγχθούν όλες.
Και όποιος αναρωτιέται, όχι δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ.
Θυμωμένος είμαι!
Θέλει δυο για να ολοκληρωθεί η καθεμιά ληστεία του Ελληνικού Λαού. Το μιζαδόρο και το μιζολάβο. Ως τώρα μιλάμε μόνο για τους μιζολάβους...
Πρέπει για να αποδοθεί δικαιοσύνη να πληρώσουν και οι δυο πλευρές, και μάλιστα όχι μόνο τα ποσά της υπερτιμολόγησης, αλλά και σημαντικά πρόστιμα! Στο κάτω κάτω ολόκληρη χώρα ξεφτιλίσανε για 40 χρόνια!
Άλλωστε, αν όποιος δίνει τις μίζες δεν τιμωρηθεί, τότε θα υπάρχει ισχυρότατο κίνητρο για όλους να μιζώνουν, αφού και θα μένουν ατιμώρητοι, και θα τους μένουν τα έξτρα κέρδη από την υπερτιμολόγηση.
Το κόστος της μίζας δεν είναι μόνο καθεαυτή η μίζα. Για 10%-15% μίζα επί της τελικής τιμής, κάλλιστα θα μπορούσε κάποιος προμηθευτής να πουλήσει στη διπλάσια τιμή από την κανονική για το προϊόν ή σύστημα. Ήδη το κάνουν (βλ. τιμές αγοράς πολεμικών αεροπλάνων σε σύγκριση με πολιτισμένες χώρες όπως το Ομάν)!
Νιώθω προσβεβλημένος σαν Έλληνας να συνεχίζουν να πληρώνονται αυτοί οι μιζαδόροι με τα χρήματα των φόρων μας, σαν να μη τρέχει τίποτα!
Ξεφτίλας νιώθω!
Άσε που κινδυνεύουμε να ψηφίσει πάλι η βουλή (των Ελλήνων ντε!) κανένα τέτοιο νόμο σαν εκείνο που ψήφισε για τη Μίζενς, και μας έδωσε 70 εκατομμύρια μπροστάτζα, και τα υπόλοιπα 130 εκατομμύρια σε "υποσχετική" για "εκπαιδευτικά προγράμματα" του Αγίου Μη-τον-είδατε...
Αερολογίες δηλαδή, αλλά το σημαντικότερο: πήρε συχωροχάρτι που ορίζει να μην ξανασχοληθεί με το θέμα Μίζενς η Ελληνική Δικαστική Εξουσία, και να μην αποκαλυφθούν τα ονόματα όσων πολιτικών ή κυβερνητικών στελεχών χρηματίστηκαν από αυτή την εταιρία.
Περιττό να πούμε ότι το όφελος και οι υπερτιμολογήσεις της Μίζενς στο βάθος 4 δεκαετιών πρέπει να ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ (ναι, εκείνα με τα 9 μηδενικά μετά το νούμερο, που κάθε ένα από αυτά ισούται με το κόστος περίθαλψης όλων των ανασφάλιστων της Ελλάδας για 5 χρόνια, δηλαδή αν ήταν 5 δις η υπερτιμολόγηση των τελευταίων 20-25 ετών, θα μπορούσαμε να καλύψουμε όλους τους ανασφάλιστους Έλληνες για 20-25 χρόνια).
Θέμα προτεραιοτήτων είναι αυτό φυσικά για όσους βρίσκονται σε θέση να βάλουν το χέρι στο μέλι, και συνήθως το έβαλαν ως τον αγκώνα.
Για τα βαγόνια "λάθος μέγεθος" που παρήγγειλε ο τιτανοτρισμέγιστης ευφυίας τότε Υπουργός Μεταφορών, και δεν ταίριαζαν στο φάρδος του σιδηροδρομικού δικτύου να πρωτομιλήσουμε, ή το κόστος των φωτεινών σηματοδοτών με τις λάμπες που καίγονται κάθε ορισμένες ώρες, όταν σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο χρησιμοποιούν λαμπτήρες LED που διαρκούν ώς και 20 φορές περισσότερο από εκείνες της πυρακτώσεως με μικρή διαφορά κόστους; Εμείς ασχολούμαστε με τις πινακίδες του αμαξιού του όμως...
Πανέξυπνοι και εμείς ε;
Απίστευτα πράματα!
Οι μπανανίες φαντάζουν Ελβετίες μπροστά μας!
Όπως εκεί που βρίσκονται τα χρήματα από τις μίζες που πλήρωσαν οι εταιρίες που μας ήπιαν το αίμα στις υπερτιμολογήσεις!
Η πληρωμή μόνο για το σύστημα C4I έφτασε στα 140 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς το σύστημα να παραδοθεί ή να χρησιμοποιηθεί ποτέ. Τίποτε δεν κόστισε στην εταιρία πωλητή του, πέρα από ένα βιντεάκι με καθρέφτες και καπνούς, μιας προσομοίωσης της χρήσης του υποτιθέμενου συστήματος, που δόθηκε στα κανάλια και έπαιξε λίγες βδομάδες πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Ίσως να είναι και αυτό ένα θέμα που θα έπρεπε να ανοίξει κάποιος, κάποια στιγμή, στο σύντομο μέλλον. Μαζί με τις εξήντα τόσες λίστες "τύπου Λαγκάρντ" που έχει στα χέρια του το ΥΠΟΙΚ, και τις 10.000 offshore εταιρίες εκ των οποίων έχουν ελεγχθεί μόνο 35, και με το ρυθμό που ελέγχονται θα πάρει 6-7 αιώνες να ελεγχθούν όλες.
Και όποιος αναρωτιέται, όχι δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ.
Θυμωμένος είμαι!
http://www.arriton.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.