Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Ο Ανδρέας, ο Γιώργος, ο Βενιζέλος και ο ΣΥΡΙΖΑ και οι αντιφάσεις του Παρασκευά Αυγερινού!!!

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟ ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ… 

Αλλά πλέον έχει διαβεί τον Ρουβίκωνα της ευπρέπειας και επιτίθεται ευθέως κατά των ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και του ΠΑΣΟΚ που ήταν –είτε το θέλει είτε όχι– δημιούργημα του ΑΝΔΡΕΑ. Κι έχει δικαίωμα ο κ. Αυγερινός να τα λέει αυτά που λέει κι έχει γράψει διότι ήταν στα ηγετικά κλιμάκια του Κινήματος. Αλλά κι εγώ όμως ήμουν ιδρυτικό στέλεχος του Κινήματος και είχα ενεργό δράση και βέβαια, όπως έχω ξαναγράψει ήμουν και είμαι «γέννημα-θρέμμα» της κεντροαριστεράς που τη συμβόλιζε η πολιτική του Παπανδρέου, από την προδικτατορική εποχή.

Λοιπόν ο φίλτατος κ. Αυγερινός πέρα από την έκδοση του γνωστού βιβλίου του, συνεχίζει να δίνει συνεντεύξεις απαξιώνοντας και το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα, αλλά και τον ΓΙΩΡΓΟ.
Για τον οποίο λέει ότι αν δεν ήταν γιος του Ανδρέα, δεν θα γινόταν πρόεδρος του κόμματος και μετέπειτα πρωθυπουργός. Επίσης δηλώνει σχετικά με τον «παπανδρεϊκό» χαρακτήρα του κόμματος πως μπορεί το ΠΑΣΟΚ να «είχε δημοκρατική δομή κόμματος, αλλά ήταν αρχηγικό, ήταν ταυτισμένο με τον ιδρυτή του». Και συμπληρώνει: «για το αν θα παραμείνει παπανδρεϊκό δεν το νομίζω και δεν το εύχομαι»...

Είναι εντελώς αντιφατικός και αυτό φαίνεται σε όλα τα σημεία της συνέντευξής του στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, όπου μεταξύ άλλων λέει πως το σημερινό ΠΑΣΟΚ δεν έχει τίποτα από το παλιό κόμμα και κρίνει πως το γεγονός αυτό είναι και καλό και κακό και προσθέτει πως αυτήν την ώρα κρίνεται η συνέχειά του: «Αυτή την ώρα ο Βαγγέλης Βενιζέλος είναι ανάγκη να υπάρχει για να μη διαλυθεί, δεν υπάρχει τίποτα άλλο».

Μα αφού το ΠΑΣΟΚ ήταν σύμφωνα με την άποψή του αρχηγικό και ανδρεϊκό γιατί είναι ανάγκη να υπάρχει ο Βενιζέλος για να μη διαλυθεί αυτό που κατακρίνει;;;
Σε ό,τι αφορά στην προοπτική δημιουργίας κομματικού συνασπισμού τύπου Ελιάς, δηλώνει πως «Ελιά στην Ελλάδα χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ δεν νοείται, αν και δεν έχω καταλάβει ακόμα τι θέλει και τι υπόσχεται για το αύριο». Εδώ γελάω χωρίς να το θέλω.

ΓΙΑΤΙ δεν γίνεται κάτι χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ τη στιγμή που δεν έχει καταλάβει τι θέλει και τι υπόσχεται για το αύριο;;; Γουρούνι στο σακί;;;
Ο κ. Αυγερινός λέει κι αυτό: «Σήμερα βέβαια επιχειρείται συστηματικά να φορτωθεί στο ΠΑΣΟΚ ό,τι στραβό υπάρχει. Θα μου πεις όμως ποιος κάτω των 50 χρόνων ξέρει τι υπήρχε το 1981 για να εκτιμήσει αυτό που έγινε μετά».

Αν καταλάβατε τι υποστηρίζει τελικά, να μου το πείτε… Εγώ πάντως, περίμενα μια αποτίμηση σοβαρή των περασμένων και της πορείας του ΠΑΣΟΚ για να μπορεί ο ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του. Αυτές οι ανόητες αναφορές για τον Γιώργο Παπανδρέου μου ανακατώνουν το στομάχι. Αν δεν είχε τη μάνα του, αν δεν ήταν γιος του Ανδρέα, αν τούτο, αν εκείνο...
Και η γιαγιά μου αν είχε τέτοια, θα ήταν ένας άλλος ... παππούς!!!!
Ν.ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΣ

http://nikoslagadinos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.