Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Μα ωρέ Θέμο εσύ είσαι έξυπνο κοπέλι...Δεν ήξερες την λαϊκή ..χαζομάρα για τα "παλούκια" ;

Ν. Βράχος
Όταν είσαι νέος τρέχεις, εκτός κι αν σκοντάψεις, περνάς -τα πηδάς, χωρίς να ακούς, τι λένε αυτά σιγά =σιγά το ένα στο άλλο.( Δεν θα ..γλιστρήσεις ?.....) λένε. Εσύ όμως Θέμο μου, με το πέρασμα του χρόνου , ..πηδούσες, ..πηδούσες, ..πηδούσες ( με το μάτι) χωρίς να παλουκώνεσαι.
Μέχρι που "βρώμισε" η ..μπανιέρα ! και καλά μωρέ και οι δύο, με τέτοια ζέστη ! με τέτοια βρώμα και σκόνη, μπήκατε στη μπανιέρα; Και οι δύο πρωταθλητές Ελλάδας ρε αθεόφοβε!

Είδες Θέμο μου, τι σου είναι αυτές οι μπανιέρες και μάλιστα όταν μπαίνεις σε ρυθμό δυό -δυό ; Σε εκδικούνται αυτά με το νερό και το σαπούνι, όπως ΚΑΘΕΣΑΙ..χαλαρώνεις.
Ύστερα έτσι χαλαρωμένος και με τις σαπουνάδες στα πόδια πήγες να πηδήξεις κι άλλα"παλούκια ". Φαίνεται όμως ότι ατύχησες !...

Τώρα Θέμο μου, φιλικά σου το λέω, μη λες τίποτα για τον Παπακωνσταντίνου. Ο άνθρωπος φαίνεται πως έκανε τη δουλειά του. Εξ άλλου μήπως "ξερόσαστε";
Δεν νομίζω. Εγώ ξέρω πως είναι πολύ σοβαρός και ανοιχτόμυαλος, ίσως ο μαναδικός που πρότεινε νόμους χωρίς...παραθυράκια, ίσως όχι τόσα μεγάλα και εκ των προτέρων.

Κάτι άλλοι, πρώτα ψήφιζαν τα παράθυρα και έπειτα τον νόμο. Τώρα όταν λές Θέμο ο..3888/10 πως τον λένε ότι δεν πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ, τότε ΑΜΕΣΩΣ σκέφτομαι, πως πάλι παλούκι πας να πηδήξεις.
Τι τόθελες μωρέ θέμο μου να το ισχυρισθείς; Δηλαδή τώρα που άνοιξαν οι βρύσες και οι δεξαμενές του Δημοσίου γεμίζουν από τα μαύρα χρήματα, τι θα πούμε;
Καλά ..πηδήξατε εσείς οι άλλοι, αλλά μαζί σας παρακινήθηκα και εγώ; Εγώ αυτό κατάλαβα. Αν κάνω λάθος, ξεκαθάρισέ το γιατί πολλοί σαν και μένα μείνανε με αυτή την ιδέα.

Πάντως να σου πω την αλήθεια, μωρέ Θέμο μου, είσαι και εσύ λίγο..μαχμουρλής. Βάζεις τη μούρη σου όπου νάναι . Τι λένε οι φίλοι σου ότι τα χρήματα δεν ήτανε δικά σου αλλά ήταν αλλουνού, εγώ δεν τα ξέρω.

Αλλά εκείνο το [["Θα πληρώσεις όποιο πρόστιμο" γιατί υπάρχουμε εμείς οι πιο επιβαρυμένοι]], μου ακούγεται λίγο Μαυροκαρδάτικο ! πως το λένε.

Δηλαδή άμα πληρώσεις εσύ θα σου χρωστάω..χάρη;
΄Οχι φίλε μου, εγώ χάρες δεν θέλω ! Θα σου τηλεφωνήσω να μου πεις τι σου χρωστάω, να κοιτάξω και εγώ τα δικά μου τα "τεφτέρια" να αφαιρέσω ότι μου χρωστάς και εσύ και να..πατσίσουμε.

Αλλά ωρέ Θέμο εκείνο τον Παπακωνσταντίνου τον αδικείς. Εκτός αν είσαι σίγουρος ! ότι νόμο τον ψήφισε για σένα...! Τότε δεν ξέρω αν θα πρέπει να του πω ΜΠΡΑΒΟ ή ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

Θέμο μου συγγνώμη, αλλά έτσι όπως τα λές δεν σε καταλαβαίνω , γι αυτό γράφε τα να είμαστε σίγουροι.
Που ξέρεις ..παλούκια είναι αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.