Σημαντικές ρυθμίσεις για την απελευθέρωση της αγοράς τόσο των επιβατηγών δημοσίας χρήσης (ταξί), όσο και των φορτηγών δημοσίας, αλλά και ιδιωτικής χρήσης, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νομοσχέδιο - «σκούπα» του υπουργείου Οικονομικών με όλα τα προαπαιτούμενα της Τρόικας, που κατατίθεται άμεσα στη Βουλή. [tovima]
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος», στο σχέδιο νόμου πέρασαν ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στην «εργαλειοθήκη» του ΟΟΣΑ και αναμένεται να πυροδοτήσουν την «έκρηξη» στις σχέσεις της κυβέρνησης και των αυτοκινητιστών, καθώς, μεταξύ άλλων, προβλέπουν:
- Περαιτέρω απορρύθμιση της αγοράς των φορτηγών δημοσίας και ιδιωτικής χρήσης με άρση διαφόρων περιορισμών στις δραστηριότητές τους.
- Απελευθέρωση της δυνατότητας των ξενοδοχειακών μονάδων να χρησιμοποιούν ελεύθερα ενοικιαζόμενα οχήματα μετά οδηγού, ανάμεσα στα οποία δικυκλα και «γουρούνες».
- Άρση των περιορισμών στην δραστηριοποίηση των 9θέσιων οχημάτων, με απελευθέρωση διάφορων μορφών επιβατικού έργου που σήμερα ανήκει στα ταξί.
Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», οι περισσότερες από τις εν λόγω ρυθμίσεις εστάλησαν στο υπουργείο Οικονομικών από το υπουργείο Τουρισμού, ενώ οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών τελούν σε αναστάτωση.
Epikairo: Παραθέτουμε το σχόλιο στο fb του πρώην υπουργού Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση, ο οποίος χειρίστηκε το θέμα της απελευθέρωσης των ταξί και πολεμήθηκε για την επιλογή του να απελευθερώσει το επάγγελμα, το οποίο ταιριάζει γάντι για την περίσταση: "Βρέ, βρέ πως γυρνάνε ένα, ένα. Όταν υπάρχει δίκιο, υπομονή κι επιμονή, βλέπετε τι γίνεται ; Εάν όντως είναι έτσι ...τότε μάλλον δεν είχα άδικο που έγινα το πρώτο μέλος υπουργικού συμβουλίου από το '74 που ακύρωσα την ομοφωνία του οργάνου καταψηφίζοντας το νομοσχέδιο Βορίδη- Σαμαρά- Θύμιου Λυμπερόπουλου (φίλος μου ! ) που δήθεν απελευθέρωνε το επάγγελμα .. Τελικά, αργά ή γρήγορα η ζωή πάει τα πράγματα εκεί που πρέπει. Γιατί όμως η χώρα εξ αιτίας της παλαιοκομματικής της ηγεσίας έπρεπε να χάσει τόσα χρόνια σε τόσους τομείς;"
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης του «Βήματος», στο σχέδιο νόμου πέρασαν ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στην «εργαλειοθήκη» του ΟΟΣΑ και αναμένεται να πυροδοτήσουν την «έκρηξη» στις σχέσεις της κυβέρνησης και των αυτοκινητιστών, καθώς, μεταξύ άλλων, προβλέπουν:
- Περαιτέρω απορρύθμιση της αγοράς των φορτηγών δημοσίας και ιδιωτικής χρήσης με άρση διαφόρων περιορισμών στις δραστηριότητές τους.
- Απελευθέρωση της δυνατότητας των ξενοδοχειακών μονάδων να χρησιμοποιούν ελεύθερα ενοικιαζόμενα οχήματα μετά οδηγού, ανάμεσα στα οποία δικυκλα και «γουρούνες».
- Άρση των περιορισμών στην δραστηριοποίηση των 9θέσιων οχημάτων, με απελευθέρωση διάφορων μορφών επιβατικού έργου που σήμερα ανήκει στα ταξί.
Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», οι περισσότερες από τις εν λόγω ρυθμίσεις εστάλησαν στο υπουργείο Οικονομικών από το υπουργείο Τουρισμού, ενώ οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών τελούν σε αναστάτωση.
Epikairo: Παραθέτουμε το σχόλιο στο fb του πρώην υπουργού Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση, ο οποίος χειρίστηκε το θέμα της απελευθέρωσης των ταξί και πολεμήθηκε για την επιλογή του να απελευθερώσει το επάγγελμα, το οποίο ταιριάζει γάντι για την περίσταση: "Βρέ, βρέ πως γυρνάνε ένα, ένα. Όταν υπάρχει δίκιο, υπομονή κι επιμονή, βλέπετε τι γίνεται ; Εάν όντως είναι έτσι ...τότε μάλλον δεν είχα άδικο που έγινα το πρώτο μέλος υπουργικού συμβουλίου από το '74 που ακύρωσα την ομοφωνία του οργάνου καταψηφίζοντας το νομοσχέδιο Βορίδη- Σαμαρά- Θύμιου Λυμπερόπουλου (φίλος μου ! ) που δήθεν απελευθέρωνε το επάγγελμα .. Τελικά, αργά ή γρήγορα η ζωή πάει τα πράγματα εκεί που πρέπει. Γιατί όμως η χώρα εξ αιτίας της παλαιοκομματικής της ηγεσίας έπρεπε να χάσει τόσα χρόνια σε τόσους τομείς;"
http://www.epikairo.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.