Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

«Ό,τι κινείται σφάζεται!» - Το βίντεο ντοκουμέντο για τη Χρυσή Αυγή που δεν προβλήθηκε στο δικαστήριο

Μέσα στα γραφεία της Τ.Ο. Νίκαιας τα μέλη του τοπικού τάγματος εφόδου παίρνουν οδηγίες από τον Πυρηνάρχη Πατέλη

Στη δημοσιότητα δίνεται από την Εφημερίδα των Συντακτών ένα αποκαλυπτικό βίντεο - ντοκουμέντο που ενώ είχε ζητηθεί να παιχτεί σήμερα στο δικαστήριο, αποφασίστηκε να προβληθεί αργότερα. Το βίντεο είναι τραβηγμένο μέσα στα γραφεία της Τ.Ο. Νίκαιας της Χρυσής Αυγής και δείχνει τα μέλη του τοπικού τάγματος εφόδου να οργανώνουν έφοδο, με επικεφαλής τον Πυρηνάρχη Γ. Πατέλη. Όπως οι ίδιοι ξεκαθαρίζουν η επίθεση θα τελεστεί μόνο κατόπιν εντολής της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής και συγκεκριμένα του Λαγού, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι τα εγκλήματα των Ταγμάτων Εφόδου γίνονται με την εντολή της κεντρικής ηγεσίας της ναζιστικής οργάνωσης.

      
Αναλυτικά οι διάλογοι:

 Πατέλης: Να πω λίγο κάτι; Θα έρθουν κάποια μηνύματα σε συγκεκριμένα άτομα για τις 15 του μηνός στην Παναγίτσα. Αν πάρω το O.K. από τον Λαγό. Αν δεν το πάρω, δεν το κάνουμε. Αν πάρω το Ο.Κ., θα έρθει σε όλους σας. Θα πάμε σαν πραγματικοί πολίτες... καθόλου Χρυσή Αυγή, ειδικά και τέτοια. Θα πάμε για να ψωνίσουμε. Δε θα γίνει αυτό σαν Χρυσή Αυγή. Δεν πρόκειται να το εκδώσουν από πάνω, από τα κεντρικά.
 Άγνωστος: Σαν τον Άγιο Παντελεήμονα;
Πατέλης: Δεν έγινε τέτοιο θέμα. Στον Άγιο Παντελεήμονα έγινε άλλο παιδιά, ήταν άλλες οι περιστάσεις, ήταν άλλα τα...
 Άγνωστη: Δεν μπορούμε σαν χριστιανοί να πάμε;
Πατέλης: Όχι.
Άγνωστη: Να πάμε σαν ομάδα.
 Πατέλης: Αφήστε να σας πω πού θέλω να καταλήξω. Εγώ θα το θέσω το θέμα να πάμε σαν Χρυσή Αυγή, να καθαρίσουμε εκεί πέρα τον τόπο. Απλά σαν ασφάλεια ρε παιδί μου. Αν πάμε σαν Χρυσή Αυγή, υπάρχει περίπτωση να πέσουν νούμερα, τηλεφωνήματα και μες τον κόσμο να μην αφήσουν τα παιδάκια και τις κυρίες να κάνουν το...
 Άγνωστος: Θα πέσει φόβος.
 Πατέλης: Οχι παιδιά δεν είναι εκεί τόσο το θέμα μας. Έαν σκάσουν τίποτα με αμάξια, οτιδήποτε είναι αυτό, δεν με ενδιαφέρει τί είναι και γίνει συμπλοκή εκεί, ο κόσμος θα φύγει από την εκκλησία και θα πάει στο σπίτι του να κρυφτεί. Εμείς θέλουμε τους χρυσαυγίτες στο δρόμο όχι στο σπίτι τους.
Άγνωστος: Εγώ έχω να προτείνω κάτι άλλο. Να φτιάξουμε μία ομάδα επιφυλακής, έτοιμη. Πατέλης: Αυτό ήθελα να πω. Να πάμε κάποια άτομα στην εκκλησία με πολιτικά, τα οποία θα περιφρουρούμε. Να κάνουμε ότι ψάλλουμε, να αγοράσουμε και τέτοια. Και μόλις δούμε το Ο.Κ. κάτι έχει γίνει, θα φύγει από εδώ πέρα μία ομάδα, 20-30 ατόμων, η οποία θα είναι τούμπανο, από όλα και θα καθαρίσουμε την Παναγίτσα. Δε θα μείνει τίποτα όρθιο. Τίποτα! Ό,τι κινείται, σφάζεται.
Άγνωστος: Ό,τι δεν κινείται, είναι μια χαρά;
 Πατέλης: Και πάλι σας λέω, αυτά είναι η θέση μου, δεν είναι η γραμμή. Τη γραμμή περιμένω να την πάρουμε. Υπάρχει η περίπτωση να μας πούνε ότι «ξέρετε κάτι; όχι απλά μην κάνετε τίποτα, πηγαίνετε σπίτι σας». Και εσύ θα μου πεις «κάτσε ρε φίλε, εγώ σκεφτόμουν να πάω». Εγώ επειδή είμαι χρυσαυγίτης και εσύ και εσύ και εσύ και όλοι μας, έχουμε και κάποια πείρα. Η Χρυσή Αυγή πλέον έχει μπει στη ζωή μας, οτιδήποτε μας λένε πρέπει να το κάνουμε. Εμένα αν μου πούνε πρέπει να κάτσω σπίτι μου, θα κάτσω σπίτι μου. Δεν μπορώ να πάω ούτε σαν αυτόνομος. Δεν είμαι αυτόνομος! Είμαι στη Χρυσή Αυγή. Εντάξει; Οπότε ό,τι γραμμή πέσει, αυτή θα ακολουθήσουμε. Μαθαίνω, ρωτάω, μου απαντάνε και σας έρχεται μήνυμα. Κάντε το σταυρό σας, να έρθει το μήνυμα «ΝΑΙ». [γέλια]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.